כל פרויקט גדול מתחיל בצעד אחד קטן

אתם מוזמנים לעשות את הצעד הזה ולדבר איתנו....

    ניהול פרויקטים בבניה

    מנהל פרויקטים בבניה

    מנהל פרויקטים בבניה עם ניסיון

    בניה היא פרויקט מורכב, בין אם זו בניה מאפס של בניין ובין אם שיפוץ מלא של בניין. העבודה מורכבת גם כי היא כוללת שיתוף פעולה ותיאום בין בעלי מקצוע רבים ואם אין קבלן ראשי, ישנם מספר קבלני משנה שנדרש תיאום מלא ביניהם כמו קבלן שלד, קבלן גבס, קבלן גמר ועוד. כאן בדיוק נכנס המקום של מנהל פרויקטים בבניה. זהו האדם שיסדר לכם את הכל ויהיה אחראי על כל הפרויקט מתחילתו ועד סופו כולל על שמירת התקציב. הוא יחבר בין קבלני משנה וידאג שהעבודה תתבצע כפי שצריך ובתאם ללו"ז שנקבע. נעם סוריא הנדסה אזרחית עוסק בתכנון, ניהול ופיקוח על פרויקטים כבר מעל שלושים שנה ומשמש מנהל פרויקטים בבניה למגוון מבנים: בניני מגורים, מוסדות, מפעלים ועוד.

     

    כל היתרונות של מנהל פרויקטים בבניה

    למרות שהדבר אינו חובה, מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של מנהל פרויקטים בבניה, במיוחד אם אין לכם את הזמן וגם הידע לפקח ולהיות נוכחים במהלך הבניה במשך שעות (ולרובנו אין). כאמור, הוא יהיה הכתובת עבורכם לכל בעיה. הוא זה שאחראי קודם כל לוודא שלא נוצרות בעיות בשום שלב ואם נוצרות- למצוא להן פתרון עוד לפני שאתם בכלל תדעו שהיתה בעיה. במקרה שנתקלתם בבעיה כלשהי, אתם יודעים שזהו האדם המומחה בכל היבטי הבניה ובכל שלביה, כך שבכל בעיה שצצה הוא הכתובת. לא צריך להתלבט האם הבעיה קשורה לקבלן השלד או קבלן הגבס. במיוחד אם אין לכם קבלן מפתח האחראי על קבלני המשנה, מומלץ לעבוד מול מנהל פרויקטים בבניה.

     

    איך לבחור את מנהל הפרויקטים שלכם?

    יתרון משמעותי עבור מנהל פרויקטים בבניה הוא היותו מהנדס/הנדסאי בניין או אדריכל. מהנדס/הנדסאי בניין מכיר היטב את התחום ויודע בדיוק מהם הדברים שעליהם קריטי להקפיד כדי שמבנה יהיה כשיר למגורים ויהיה בטוח. מהנדס/הנדסאי בניין שהוא בעל ניסיון רב בתכנון, ניהול ופיקוח על פרויקטים וגם נותן חוות דעת הנדסיות למשפט הוא בעל יתרון רב. נעם סוריא אזרחית הוא הנדסאי בניין, מפקח ומנהל פרויקטים כבר שנים וישמח לנהל גם את הפרויקט שלכם על ידו או על ידי אחד המהנדסים/הנדסאים המנוסים העובדים בחברה.

     

    מנהל פרויקט בניה

     

    מנהל פרויקט בניה

    אתם עומדים לשפץ דירה מאפס או לבנות את בית החלומות שלכם? בניה היא סיפור מורכב הכולל שלבים רבים ובהתאם לכך כולל גם עבודה עם אנשי מקצוע רבים ועם מספר קבלני משנה. אפשר אמנם לשכור גם קבלן ראשי שיהיה אחראי על קבלני המשנה ותיאום העבודה ביניהם אך במיוחד בפרויקטים מורכבים גם קבלן ראשי אינו מספיק וכדאי לעבוד עם מישהו מעליו שיראה כל הזמן את התמונה הרחבה והמלאה: מנהל פרויקט בניה. מה ההבדל בעצם בין קבלן ראשי או קבלן מפתח לבין מנהל פרויקט בניה? קבלן ראשי עובד עם קבלני המשנה במשך שנים ומכיר אותם היטב כך שהוא לא לגמרי אובייקטיבי. מנהל פרויקט בניה מפקח על העבודה כולה, הן של הקבלן הראשי אם ישנו והן על קבלני המשנה. נעם סוריא משמש כבר מעל שלושים שנה בתור מנהל פרויקט בניה ומאחוריו פרויקטים מוצלחים רבים.

     

    מה כוללת עבודתו של מנהל פרויקט בניה?

    מנהל פרויקט בניה הוא הנציג שלכם. בניגוד לקבלן, בין אם ראשי ובין אם משנה, שלכל אחד מהם אינטרסים משלו, מנהל פרויקט בניה נקי לגמרי מאינטרסים מלבד האינטרס שלכם: שהבנייה תתבצע כמו שצריך. כמו מנהל בכל תחום תפקידו לראות ולוודא שהכל מתנהל לפי התוכנית ולפי הלו"ז. אם אין קבלן ראשי בתמונה, מנהל הפרויקט יסייע לכם למצוא קבלני משנה, ינהל את עבודתם ויתאם ביניהם. אם קבלן שלד אחראי רק על השלד וקבלן גבס רק על מה שקשור לגבס, מנהל פרויקט בניה ידאג שגם חיבור ביניהם (ממש כמו החיבור במבנה בין השלד לגבס…) יהיה נקי וחלק. הוא מפקח על העבודה ואחראי למצוא פתרונות לכל בעיה.

     

    ניהול פרויקט בניה – מתי כדאי למצוא את מנהל הבניה ואיך לבחור?

    מומלץ מאוד למצוא מנהל פרויקט בניה כבר בתחילת הפרויקט כדי שיהיה בעניינים ויוכל לנהל ולפקח מהרגע הראשון. עם זאת, גם אם רק בהמשך גיליתם שאתם צריכים אדם שינהל את הכל מלמעלה אפשר למצוא מנהל פרויקט גם בשלבים מתקדמים יותר. מומלץ לבחור מנהל שהוא מהנדס/הנדסאי בניין שעוסק בתחום כבר זמן רב או אדריכל. מומלץ שיהיה בעל ניסיון רב בכל תחומי הבניה ושלביה, מתכנון ועד ניהול ופיקוח. נעם סוריא הוא הנדסאי בניין וקונסטרוקטור אשר מבצע גם בדקי בית ונותן חוות דעת הנדסיות לבית משפט. הוא בעל ניסיון רב בכל הקשור לבניה, כולל ניהול ופיקוח על פרויקטים רבים.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות