כל פרויקט גדול מתחיל בצעד אחד קטן

אתם מוזמנים לעשות את הצעד הזה ולדבר איתנו....

    הבטחת איכות ובקרת איכות הבנייה בפרויקטים

    הבטחת איכות ובקרת איכות הבנייה בפרויקטים, כולל עריכת צ׳קליסטים, בקרת איכות ופיקוח בנייה.

    חברת נעם סוריא בע"מ מעניקה שירותי הבטחת איכות ובקרת איכות הבנייה בפרויקטים. השירות כולל עריכת צ׳קליסטים, הכנת מפרט בקרת איכות, פיקוח בנייה בשטח וביצוע מגוון רחב של פעולות הנדרשות להבטיח את איכות הבנייה בשטח.

    הבטחת איכות היא שם כולל לכל השיטות והאמצעים הנדרשים כדי להבטיח את האיכות של המוצר או השירות המסופקים לצרכנים ונפוץ במגוון רחב של תחומים, בניהם בתחומי הבנייה. הגדרת המושג איכות היא כאשר המוצר עומד בכל הציפיות של הלקוח הפוטנציאלי ובהתאם לחוזה שנחתם בראשית הדרך. כל ניהול של פרויקט אינו שלם ללא ניהול של פן האיכות, ולכן שירות זה חיוני אף יותר בתחום הבנייה.

    מה ההבדל בין הבטחת איכות לבקרת איכות?

    מדובר בשני שירותים שונים, כאשר לשניהם מטרה אחת – להבטיח בקרה על איכות הבנייה ושיטות הבנייה בהן משתמשים בשטח.

    • הבטחת איכות – מדובר על תהליך העוסק בפיקוח ובדיקת אימות המלווה את הפרויקט משלב התכנון ומבטיח שאיכות הבנייה נעשית בהתאם למפרט. לדוגמה שימוש בחומרים איכותיים בהתאם למה שהובטח לדיירי הפרויקט.
    • בקרת איכות – הוא תהליך המיועד לאתר מבעוד מועד ליקויי בנייה או פגמים שונים בתהליך הבנייה, שיוכלו לגרום לתקלות עתידיות. במקרה זה יש צורך לאתר מבעוד מועד את הליקויים ולמצוא פתרונות יצירתיים לתיקונם.

    ניהול פרויקט בנייה היא משימה מורכבת הדורשת בקרה על איכות הבנייה, ושכל בעלי המקצוע בשטח יעבדו בסנכרון על מנת להגיע לתוצאות טובות. הבטחת איכות ובקרת איכות מבטיחים כי כל בעלי המקצוע ישתפו פעולה בשטח, החל משלב תכנון ועד למסירת המפתח וזאת בהתאמה מלאה לציפיות.

    ניסיון החברה במתן שירותי הבטחת איכות ובקרת איכות הבנייה בפרויקטים מאפשר ללקוחות הפרויקט לקבל בנייה איכותית וליזם לעמוד בהבטחות, על מנת למנוע תביעות עתידיות, ליקויים ועיכובים.

    למידע נוסף על השירות התקשרו אלינו או השאירו פרטים >>

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות