כל פרויקט גדול מתחיל בצעד אחד קטן

אתם מוזמנים לעשות את הצעד הזה ולדבר איתנו....

    פיקוח מטעם הדיירים

    כל בנייה שנעשית צריכה לעמוד בתקנות בטיחות על פי חוק. אין זלזל בחשיבות של עמידה בדרישות אלו, שכן בין אם מדובר ברעידת אדמה או בשחיקה טבעית, קריסה של בניין טומנת בחובה פוטנציאל הרס רב. גם בניין בן שתי קומות צריך לעמוד בכל התנאים השונים כדי להיחשב בטוח למגורים או לכל שימוש אחר על ידי בני האדם שישהו בתוכו. לכן כל מי שבנו מבנה כלשהו ירצו לוודא כי העבודות באתר הבנייה נעשות בצורה תקינה ובטוחה, גם למען הפועלים באתר וכן למען עוברי האורח שמסביב. כיום כאשר ישנם מבנים רבים אשר עוברים תהליכי של התחדשות עירוני כמו פרויקטים של תמ"א 38, ישנו צורך העולה מצד הדיירים לפיקוח על אותה בנייה. בדרך כלל בפרויקט בו מבנה נבנה מאפס, הקבלן או היזם יפקחו על הבנייה. אך כאשר מדובר בשיפוץ של בניין קיים שכבר יש בו דיירים כמו בפרויקט מסוג תמ"א או פינוי בינוי, ייתכן מאוד כי הם ירצו שיתבצע פיקוח מטעמם, שכן מדובר בנכס ששייך להם והם רוצים לוודא שהוא לא נפגע כתוצאה מהעבודות או שהוא נבנה כמו שצריך. על מנת לבצע פיקוח מטעם הדיירים תוכלו לפנות לחברת פיקוח בניה ותיקה ומנוסה.

    איזה שירותים ניתן לקבל במסגרת פיקוח מצד הדיירים בבניין

    אם מתבצע למשל פרויקט התחדשות עירונית כמו פינוי בינוי בבניין שלכם, תוכלו לפנות לחברת פיקוח בניה על מנת לבצע פיקוח מצידם של הדיירים. אותו פיקוח יכול לכלול שירותים רבים כגון בקרה הנדסית על תוכניות הבנייה, לקבל עדכונים שוטפים מבדיקות יזומות ופגישות שבועיות שיבצע מפקח מטעם הדיירים עם הקבלן.

    למי לפנות לשם פיקוח

    לכן, מי שרוצה פיקוח דיירים בבניין שלו, יכול לפנות לחברת נעם סוריא הנדסה אזרחית בע"מ המתמחה בפיקוח בנייה בפרויקטים של פינוי בינוי תמ"א 38, בין אם מדובר בבתים פרטיים, מבני תעשייה ומסחר, וכן כל הקשור להנדסה אזרחית. המשרד ממוקם בפארק המדע ברחובות ונותן שירותי פיקוח ללקוחות בכל רחבי גוש דן, השרון והשפלה. החברה נותנת גם שירותיי תכנון וייעוץ בנושאים נוספים בתחום הבנייה כמו תכנון שלד, קונסטרוקציה, אינסטלציה, בנייה ירוקה ואיטום.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות