כל פרויקט גדול מתחיל בצעד אחד קטן

אתם מוזמנים לעשות את הצעד הזה ולדבר איתנו....

    ייעוץ הנדסי

    חוות דעת הנדסית לגבי ליקויי בנייה, אומדן עלויות העבודה ועוד. השירות ניתן על סמך ההשכלה, הניסיון והידע מהשטח.

    חברת נעם סוריא בע"מ מעניקה חוות דעת ושירות ייעוץ הנדסי, במטרה למנוע בעיות בנייה וטעויות הרות גורל בשטח שיובילו לליקויי בנייה, חריגה מהתקציב ועיכוב בלוחות הזמנים. בנוסף, החברה מבצעת תוכנית לאומדן עלויות העבודה לצורך בחינת חלופות תכנון וביצוע במקרה של חריגה מהתקציב ומבצעת תכנון זמנים.

    למי השירות ניתן?

    שירות ייעוץ הנדסי ניתן לפרויקטים שונים בתהליכי בנייה, כדוגמת פרויקטים יזמיים כמו בנייני מגורים, מפעלים, תשתיות, מסחרי ועוד. בנוסף, השירות מתאים גם ללקוחות פרטיים בתהליכי בנייה פרטית. הייעוץ ניתן על ידי מהנדס או הנדסאי מוסמך ובאופן אישי ללקוח, בין אם ליזמים או לדיירים וניתן על סמך ידע וניסיון בתחום של מעל שלושה עשורים.

    הייעוץ ניתן בהיבטים הבאים:

    פתרונות איכותיים

    הידע והניסיון הרב בייעוץ הנדסי, לצד ייעוץ של קונסטרוקטור, מאפשר לכם לקבל פתרונות איכותיים וישימים בשטח, כולל מתן חוות דעת לגבי בעיות בנייה שונות העלולות להוות נזקים עתידיים.

    בטיחות גבוהה

    הייעוץ ההנדסי ניתן תוך שמירה על בטיחות גבוהה ועמידה בתקני הבנייה המחמירים ביותר. בנוסף, חוות הדעת ניתנות על סמך תרחישים שקרו בעבר בפרויקטים השונים, ולכן הניסיון משמעותי ביותר לקבלת פתרונות איכותיים ובטיחותיים.

    היבטים כלכליים

    בתהליך ייעוץ הנדסי הצוות משקלל את אומדן עלויות הבנייה, כך ניתן לדעת מראש את כל העניינים הנוגעים לעלויות. פרמטר זה מאפשר להימנע מחריגות בתקציב וניתן על סמן ניסיון רב שנים והיכרות מעמיקה עם עלויות הבנייה.

    עמידה בלוחות זמנים

    כחלק משירותי ייעוץ הנדסי, צוות החברה מתכנן מראש את לוחות הזמנים לפי אופי הבנייה והמשימות בשטח. תכנון הזמנים מאפשר לעמוד בזמנים ולהימנע מקנסות בגין אי עמידה בזמנים לפי החוזה.

    ניסיון החברה בתחום ייעוץ הנדסי מאפשר ליזמים וללקוחות פרטיים ליהנות משירות מקצועי ביותר, לצד בטיחות גבוהה ועמידה בזמנים ובתקציבים.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות