כל פרויקט גדול מתחיל בצעד אחד קטן

אתם מוזמנים לעשות את הצעד הזה ולדבר איתנו....

    חוות דעת הנדסית לבית משפט

    חוות דעת הנדסית לבית משפט – נעם סוריא

    עומדים לקבל דירה מחדשה מהניילונים ? דירה נוצצת מקבלן ? קודם כל תתחדשו. כדי שהמעבר יהיה חלק ולא יהיו הפתעות לא נעימות בהמשך, חשוב לעשות את כל הבדיקות הנדרשות. חוות דעת הנדסית לבית משפט היא הכרחית ממש, במיוחד עם הבניה הלא מאוד איכותית שיש היום. חוות דעת הנדסית לבית משפט היא הכרחית אך כמובן שאנו מאחלים לכם שלא תצטרכו להשתמש בה. אנו בנעם סוריא הנדסה אזרחית עוסקים בתחום ענף הבניין כבר מעל 30 שנה, נותנים חוות דעת הנדסיות עוסקים בפיקוח בניה וגם בתכנון וניהול פרויקטים.

     

    למה חשובה חוות דעת הנדסית לבית משפט

    כאמור, חוות דעת הנדסית לבית משפט המוכרת גם בשם בדק בית היא אחת מאותן פעולות שחשוב מצד אחד לבצע ולסמן עליהן וי ומצד שני בתקווה שלא תצטרכו להוציא את הדו"ח שקיבלתם מהמגירה (תשמרו עליו היטב!) ולמה היא כ"כ חשובה? ישנם ליקויים שגם אתם יכולים לראות. סביר להניח שבדירה חדשה אותם ליקויים לא יופיעו, הקבלן ידאג לכך שתקבלו את הדירה נוצצת, אבל כמו שאומרים: לא כל הנוצץ זהב. ליקויי בניה רבים יתגלו רק בבדיקה מקצועית של מומחה בבניה המוסמך לתת חוות דעת הנדסית לבית משפט. בכל הקשור לבניה הדיוק הוא קריטי וסטיה של כמה מילימטרים יכולה לעשות את ההבדל בין ישר לעקום או סטיה העולה על המותר לפי תקן. לכן חשוב לדעת את הכל מראש, לוודא שהמבנה כשיר למגורים ובכל בעיה שמתגלה לדרוש תיקון ולקבל פיצוי במידה ונגרם נזק בהמשך.

     

    מה כוללת חוות דעת הנדסית לבית משפט?

    חוות דעת הנדסית לבית משפט כוללת מספר חלקים. בחלק הראשון צריכים להופיע פרטים של מבצע הבדיקה. בחלק השני יופיע תיאור של הנכס: סוג הנכס, מבנה, מספר חדרים, מיקום הנכס בבניין. החלק השלישי מוקדש לליקויי בניה בשלד המבנה, כי ליקויים בשלד המבנה ישפיעו על טיב הנכס כולו. בדיקה זו באה לגלות למשל שיפועים ועיקומים אם ישנם, סדקים ועוד. חלק רביעי עוסק בליקויי בניה באופן כללי בכל התחומים: אינסטלציה, ריצוף וחיפוי, חשמל, אלומיניום ועוד. בחלק החמישי ישנו אומדן עלויות תיקונים בו מפורטים כל הליקויים ושיעור עלות התיקון של כל אחד מהם וסיכום כולל בסוף. אנחנו בנעם סוריא מבטיחים בדיקה מקיפה עם חוות דעת הנדסית לבית משפט שתהיה מדויקת ותכלול את כל הליקויים שישנם בנכס.

     

    חוות דעת הנדסית

    חוות דעת הנדסית

    בין אם מדובר על דירה חדשה מקבלן ובין אם זו דירה יד שניה, אחת הבדיקות החשובות לפני רכישת הדירה היא בדק בית שמבצע מהנדס. תוצאת הבדיקה נקראת חוות דעת הנדסית. בדו"ח הסופי של חוות דעת הנדסית מפורטים כל ממצאי הבדיקה כולל איתור ליקויי בניה אם יש ונתונים נוספים אותם החוק דורש לציין. החשיבות של חוות דעת הנדסית היא רבה כיוון שזהו מסמך הקביל בבית משפט במידה וישנה בעיה ואתם תובעים את הקבלן. אנחנו בנעם סוריא הנדסה אזרחית מבצעים בדקי בית ומעמידים בפני הלקוח חוות דעת הנדסית מפורטת. אנו עוסקים לא רק בבדיקות אלא גם בניהול פרויקטים ופיקוח בניה מה שנותן לנו ידע, ניסיון ונקודת מבט רחבה יותר.

     

    חוות דעת הנדסית מקצועית

    חוות דעת הנדסית צריכה לכלול בהתחלה פרטים מסוימים על המהנדס אשר עורך את הבדיקה. פרט חשוב במיוחד הוא רישומו כמהנדס או הנדסאי מוסמך שזו החותמת שיש לו אישור לבצע את הבדיקה ושבדיקתו מהווה מסמך משפטי. בחלק השני יכללו פרטים על הנכס הנבדק, איזה סוג נכס הוא, מה מספר החדרים, תיאור כללי של הבניין בו נמצא הנכס, כמו  מספר קומות ובאיזו קומה הנכס נמצא. החלק הבא מוקדש לפירוט ליקויי בניה בשלד. ליקויי בניה בשלד הבניין הם חלק חשוב שחייב להיות בכל חוות דעת הנדסית כי לליקויים אלה השפעה על כל מצב הנכס. החלק הבא מפרט את כל ליקויי הבניה בנכס כמו ליקויי בטיחות, ליקויי אינסטלציה, ליקויי ריצוף וחיפוי ועוד. בחלק החמישי מסוכמים כל הליקויים כולל אומדן עלויות התיקונים.

     

    חוות דעת הנדסית איכותית

    חוות דעת הנדסית צריכה קודם כל להיות מנוהלת על ידי מהנדס או הנדסאי אזרחי המתמחה בביצוע בדקי בית. מומלץ לבחור חברה ותיקה ובעלת מוניטין אשר מאחוריה פרויקטים רבים בהם ערכה בדק בית ונתנה חוות דעת הנדסית. כדאי שזו תהיה חברה אשר נמצאת בתוך תחום הבניה על כל הרבדים שלו: תכנון הבניה, ניהול פרויקטים, פיקוח בניה. באמצעות הניסיון וההתעסקות המתמדת בכל הקשור לבניה תינתן חוות דעת הנדסית מדויקת יותר. אנו בנעם סוריא בע"מ בעלי ניסיון בענף הבניה כבר מעל שלושים שנה ונשמח לעמוד גם לרשותכם.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות