כל פרויקט גדול מתחיל בצעד אחד קטן

אתם מוזמנים לעשות את הצעד הזה ולדבר איתנו....

    היתרונות של שירותי פיקוח בנייה

    פיקוח בניה הוא אחד השירותים החיוניים לצורך פיקוח על איכות הבנייה המתבצעת בשטח ומניעת ליקויים עתידיים. אולם, משום מה רבים נוטים להקל ראש בשירות ולעיתים לוותר עליו, מה שגורם לליקויים רבים עליהם לעיתים אנו שומעים בתקשורת.

    בואו נעשה סדר. מה זה שירותי פיקוח בנייה?

    במהלך בניית בניין, בית פרטי, מרכז מסחר ואפילו שיפוץ בית, מעורבים אינספור אנשי מקצוע מתחומים שונים בענף, ולכן יש צורך בפיקוח חיצוני שתפקידו לנהל ולסנכרן בין בעלי המקצוע השונים ולפקח שהבנייה נעשית בהתאם לתוכניות, לתווי התקן ונעשה שימוש בחומרים שהוזמנו מטעם הלקוח. כאן נכנס לתמונה מפקח בנייה שזהו תפקידו – למנוע ליקויים ולאפשר ליזם או לבעל הבית להיות בראש שקט ולדעת שהבנייה מפוקחת על ידי מפקח מנוסה ובעל הסמכה וידע רב בתחום.

    היתרונות של שירותי פיקוח בנייה

    מניעת טעויות בשטח

    מכיוון שיש בשטח בעלי מקצוע מגוונים כמו חשמלאים, צבאים, קבלנים, עובדי כפיים וכו׳, לא תמיד הממונים עליהם יכולים למנוע טעויות שנעשות בתום לב או בזדון, ולכן חלק מתפקידו של מפקח בנייה הוא לבחון את העבודה בכל שלב, ובמידה ונעשו טעויות למצוא פתרונות יצירתיים כדי לתקנם במינימום זמן.

    חיסכון כספי

    כידוע, טעויות במהלך הבנייה יכולות לעלות הרבה כסף. לדוגמה, במידה ונבנה קיר מסוים בצורה שאינה בטיחותית או לא במקום, יש צורך לפרק אותו, מה שיוצר עלויות גבוהות שיכולות להימנע עם תכנון נכון ופיקוח של מפקח בנייה. בנוסף, במידה וארעה טעות במהלך הבנייה, מפקח בנייה יכול למצוא פתרון יצירתי וחסכוני.

    מניעת ליקויי בנייה

    ליקויי בנייה הם העקב האכילס של יזמים, הרי היזם/הקבלן מעניק אחריות לדיירים לזמן מה, וכאשר קיים ליקוי עתידי בשל טעות, על היזם/הקבלן לבצע תיקון שלעיתים יכול לעלות הרבה כסף. אילו הליקוי היה נתפס בזמן, ייתכן והתיקון היה פשוט יותר ולא מחמיר ואולי היה נמנע מראש.

    עמידה בזמנים

    כחלק מעבודתו של מפקח בנייה, הוא מסייע בניהול נכון של התהליך, תוך הקפדה על עמידה בלוחות הזמנים, דבר המאפשר לדיירים לקבל מפתחות לדירתם בזמן, או מנגד למנוע תשלומים בגין עיכובים בהתאם לחוזה. למפקח בנייה יש יכולת להעריך האם ייתכנו עיכובים ולבצע פעולות שונות על מנת למנוע אותם.

    שמירה על התקציב

    מפקח בנייה מסייע גם בתהליך תכנון התקציב ומבצע בקרה על אנשי המקצוע בשטח, דבר שיכול לסייע לכם לשמור על התקציב שתוכנן מראש ולמנוע הפתעות לא צפויות. זאת הוא מבצע על ידי הוצאת דוחות וצמצום טעויות שעלולות לעלות הרבה כסף כפי שציינו.

    דאגה לאינטרסים שלכם

    לרוב, לדיירים הבונים את ביתם או ליזמים אין מספיק ידע מקצועי בכל הקשור לניהול בעלי המקצוע ופיקוח, ואין ביכולתם לדעת האם הם עושים את עבודתם נאמנה ובהתאם לתוכניות, ולכם מפקח בנייה מטעמכם יכול לשמור על האינטרסים שלכם לאורך כל הדרך, כך שתוכלו ליהנות מחוויית בנייה מקצועית וכמובן תוצאה הרבה יותר אפקטיבית ויעילה.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות