כל פרויקט גדול מתחיל בצעד אחד קטן

אתם מוזמנים לעשות את הצעד הזה ולדבר איתנו....

    ניהול תכנון

    ניהול צוות המתכננים לקבלת היתר בנייה והוצאת תוכניות עבודה למכרז ולביצוע.

    חברת נעם סוריא בע"מ מתמחה במתן שירותי ניהול תכנון. השירות ניתן על ידי צוות מקצועי החל משלב התכנון ועד לקבלת היתר בנייה. בין היתר, החברה מסייעת בתהליכי הוצאת תוכניות עבודה וניהול צוות המתכננים השונים, לצד עמידה בלוחות זמנים.

    למי השירות ניתן?

    שירותי ניהול תכנון ניתנים ליזמים בתהליכים הראשונים של התכנון ולמטרת קבלת היתרים מול הרשויות. כידוע, הבירוקרטיה בארץ מורכבת מאוד ודורשת עבודה סיזיפית על מנת לעמוד בדרישות ולקבל את האישורים המיוחלים.

    מתי יש צורך בשירותי ניהול תכנון?

    כל יזם נתקל בקשיים רבים בתהליכי התכנון וקבלת היתרי בנייה מהרשויות. תהליכים אלה עלולים לקחת זמן רב, וכידוע זמן הוא משאב יקר בתהליכי בנייה. בנוסף, התכנון הינו מסובך וברוב המקרים נמשך זמן רב עקב המורכבות התקציבית והתפעולית, לצד ריבוי היועצים המעורבים בתהליך, כאשר כל אחד נותן הערות שונות ושינויים המעכבים את תהליך קבלת ההיתרים.

    על מנת להימנע מעיכובים אלה ולזרז את התהליכים, צוות נעם סוריא בע"מ נכנס לתמונה ומנהל את כל שלבי התכנון. החברה מעמידה לרשותכם צוות ניהול תכנון המורכב ממהנדסים מנוסים בעלי ניסיון של מעל שלושה עשורים בתחום.

    היתרונות שלנו:

    • עבודה צמודה מול היועצים השונים לקידום חוות הדעת והאישורים.
    • שימוש בכלי בקרה במטרה לשלוט על עבודת צוות התכנון.
    • ניהול מאסיבי של לוחות הזמנים.
    • ניהול סיכונים ובקרה על תקציב הפרויקט.
    • עבודה מהירה ללא הפרעות ועיכובים מיותרים.

    ניסיון החברה במתן שירותי ניהול תכנון מאפשר ליזמים לזרז את תהליך קבלת ההיתרים, לקבל אומדן של העלויות מראש ולעמוד בלוחות הזמנים.

    מידע נוסף לגבי ניהול ופיקוח בנייה.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות