כל פרויקט גדול מתחיל בצעד אחד קטן

אתם מוזמנים לעשות את הצעד הזה ולדבר איתנו....

    אישור קונסטרוקטור

    שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים בתהליך בניית פרגולה, שילוט, שבירת קירות ועוד, למניעת אסונות.

    חברת נעם סוריא בע"מ מעניקה שירות קבלת אישור קונסטרוקטור ללקוחות פרטיים ועסקיים. שירות זה ניתן על ידי קונסטרוקטור מוסמך, שיפוץ והקמת מבנים, ותפקידו לוודאי כי המבנה יעמוד בלחצים השונים כתוצאה מהשינוי ולמנוע אסונות. השירות ניתן על ידי קונסטרוקטור מוסמך בעל ניסיון בתחום של מעל שלושה עשורים.

    כיצד עובד התהליך?

    לאחר פניית הלקוח מגיע קונסטרוקטור לשטח, בודק את הקונסטרוקציה או ההתקנה בשטח ומוציא דוח על יציבות ובטיחות השימוש בקונסטרוקציה המותקנת או נותן הנחיות לחיזוקה. התהליך מקצועי וכולל ליווי מקיף לאורך כל תהליך הייעוץ.

    מתי נצטרך אישור קונסטרוקטור?

    מתן אישור להקמת פרגולה

    אישור קונסטרוקטור נחוץ בעת הקמת פרגולה ומבטיח לנו למנוע אסונות ולחיות במקום בטוח ויציב. את האישור מומלץ לבצע עוד טרם קבלת הצעת מחיר מבעלי המקצוע על מנת לבדוק את מצב המבנה והעברת האישור לוועדה לצורך קבלת אישור בניית הפרגולה.

    שבירת קיר או פתח בקיר חיצוני

    בתהליך שיפוץ, רבים מעוניינים לשבור קיר חיצוני על מנת להגדיל את פתחי הדלת או החלונות בחלל, אולם פעולה שכזאת דורשת אישור קונסטרוקטור על מנת שיבחן האם קיימת סכנה או חוסר יציבות בעת שבירת הקיר. חשוב מאוד שלא לבצע שינויים טרם קבלת ייעוץ מקצועי מקונסטרוקטור.

    ייעוץ לתליית שלט

    גם בתהליך תליית שלט, יש צורך בקבלת אישור קונסטרוקטור במטרה למנוע אסונות ולוודא שהמבנה יוכל להחזיק ביציבות את השלט. קונסטרוקטור יגיע למקום, יבחן את המבנה ויעניק אישור במידה והכל תקין.

    בדיקת ליקויי בניה

    גם במקרה של ליקוי בנייה, יש צורך בייעוץ או בקבלת חוות דעת של קונסטרוקטור על מנת לייעץ כיצד לבצע תיקון בהתאם לדרישות ההנדסיות או מה גרם לליקוי ולטפל בו בדרך המקצועית והבטיחותית ביותר.

    ניסיון החברה בתחום ייעוץ ומתן אישור קונסטרוקטור, מאפשר לקבל חוות דעת מקצועית. הייעוץ ניתן במקצועיות על ידי קונסטרוקטור מוסמך בעל ניסיון של מעל שלושה עשורים בענף הבניה.

    מידע נוסף אודות חוות דעת הנדסית לבית משפט.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות