כל פרויקט גדול מתחיל בצעד אחד קטן

אתם מוזמנים לעשות את הצעד הזה ולדבר איתנו....

    מפקח בניה פינוי בינוי

    מפקח בניה פינוי בינוי מומלץ

    פרויקטים של נדל"ן באופן כללי הם פרויקטים מורכבים. בניה מורכבת משלבים  רבים וכוללת שיתוף פעולה וצורך בתיאום בין בעלי מקצוע שונים. כשמדובר על פרויקט התחדשות עירונית, בין אם תמ"א 38 ובין אם פינוי בינוי, הפרויקט סבוך עוד יותר. פרויקט תמ"א 38 וגם פינוי בינוי צריך לכלול תיאום מוקפד מאוד בין דרישות הרשות המקומית, היזם והקבלנים והמבצעים. לכן מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של מפקח בניה פינוי בינוי אשר מומחה ובעל ניסיון רב בפיקוח בניה בכלל ובפיקוח בניה בהתחדשות עירונית בפרט. נעם סוריא הוא הנדסאי בניין אשר עוסק למעלה משלושים שנה בתחום, בין אם בתכנון, ניהול פרויקטים או בפיקוח, ומאחוריו פרויקטים בהם היה מפקח בניה פינוי בינוי.

     

    מה תפקידו של מפקח בניה פינוי בינוי?

    מפקח בניה פינוי בינוי צריך להיות מעורב בפרויקט מתחילתו ועד סופו. הוא צריך להיות מעורב כבר בהתקשרות מול היזם וקביעת ההסכם מולו. ישנם פעמים רבות פרטים בהסכם אשר הדיירים לא שמים לב אליהם כי אינם מגיעים מהתחום. מפקח הבניה שיהיה נוכח במעמד ניסוח ההסכם יוכל לשים לב לכל פרט. לאחר קביעת ההסכם והמפרט הטכני מול הדיירים, מפקח בניה פינוי בינוי ישים לב שהתוכניות המוגשות לעירייה הן אחד לאחד התוכניות שנקבעו מול הדיירים. המפקח גם ישים להב שהתוכניות אכן עומדות בדרישות העיריה, מה שמשמעותי מאוד לכך שהפרויקט יצא לפועל ללא עיכובים. במהלך העבודה המפקח שם לב כל הזמן למהלך העבודה של היזם, קבלני המשנה והעובדים, שם לב לשימוש בחומרים איכותיים והקפדה על כל מה שנקבע מראש ובכלל עמידה בתקנים. בכל מקרה של בעיה המפקח אחראי להעלות אותה ולסייע במציאת פתרון.

     

    איך לבחור את מפקח בניה לפינוי בינוי?

    מפקח בניה פינוי בינוי צריך להיות בעל ידע וניסיון רב בתחום הבניה בכלל, שהוא כאמור מורכב מספיק, במיוחד בפרויקטים של התחדשות עירונית. רצוי שיהיה מהנדס/הנדסאי בניין העוסק בניהול ופיקוח על פרויקטים או אדריכל. על מפקח בניה פינוי בינוי לדעת לקרוא היטב מפרטים טכניים ותוכניות אדריכליות ולדעת להבין מהם כיצד יראו הדברים בפועל. עליו להבין גם בהיבט הפיננסי של הבניה ולהיות בעל יכולת לפקח על עמידה בתקציב. נעם סוריא הנדסאי בניין בעל ניסיון רב בפרויקטים של בניה, כולל פינוי בינוי וישמח לפקח ולעשות כל מה שנדרש כדי שהפרויקט שלכם יסתיים בצורה הטובה ביותר.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות