כל פרויקט גדול מתחיל בצעד אחד קטן

אתם מוזמנים לעשות את הצעד הזה ולדבר איתנו....

    פיקוח בנייה

    פיקוח מטעם היזם ומטעם הדיירים בפרט, כולל הוצאת דוחות, חוות דעת מקצועיות ואיתור ליקויים.

    חברת נעם סוריא בע"מ, מעניקה שירותי פיקוח בנייה מטעם היזם ומטעם הדיירים בפרט. צוות החברה מונה מפקחי בנייה מוסמכים ומהנדסים המפגינים נוכחות בשטח ומבקרים את בעלי המקצוע והספקים בשטח, במטרה למנוע ולאתר ליקויים בזמן ולטפל בהם מבעוד מועד.

    שירותי פיקוח בנייה ניתנים ליזמים ודיירים בפרויקטים מגוונים כדוגמת בנייני מגורים, פרויקטים לשימור, תמ״א 38 על כל סוגיה, מפעלים, תשתיות ועוד. לנעם ניסיון של מעל שלושה עשורית בתחום והוא בעל יכולת לספק מענה מקצועי בשטח בהתאם לחוקים והדרישות, לצד ייעוץ הנדסי ויועץ קונסטרוקטור, משלב התכנון ועד מסירת המפתח.

    מה כולל שירותי פיקוח בנייה?

    כחלק משירותי הפיקוח, צוות החברה מפקח על כל אנשי המקצוע והעבודות המתבצעות בשטח בכל שלב, כדוגמת הקבלנים, היועצים, הספקים וכ׳ו. המטרה היא להוות עין מקצועית ולספק לדיירים או ליזם חיסכון כספי עקב טעויות בנייה, כמו גם לאתר את הליקויים בזמן ולמנוע טעויות הרות גורל בשטח.

    החשיבות של שירותי פיקוח בנייה

    כל פרויקט בנייה הנדסי מכיל אתגרים רבים בשטח, בין אם הוא פרויקט רב קומות, מפעל או בית פרטי. המורכבויות באות לידי ביטוי בתכנון, בניהול בעלי המקצוע שלא תמיד מכירים אחד את השני, בפיקוח על העבודות המתבצעות ובהיבט הבטיחותי, ולכן פיקוח בנייה עונה בדיוק על הצרכים האלה. השירות ניתן על ידי מפקח בנייה מוסמך אשר יבחן את התקדמות הפרויקט וכך ימנע ליקויים מידיים או עתידיים ובזבוז זמן יקר. בדרך זו, ניתן לעמוד בזמנים ובתקציבי הבנייה מבלי לבזבז זמן וכסף.

    למי נחוץ שירותי פיקוח בנייה?

    שירותי פיקוח בנייה נחוצים לכל מי שמתחיל תהליך בנייה, החל מיזמים של הפרויקט, קבלני ביצוע, למי שבונה בית פרטי ומעל הכל לדיירים בקבוצות רכישה או בתהליכי תמ״א 38 המעוניינים במפקח מטעמם שיהיה אחראי על העבודות המתבצעות מטעם הקבלן של היזם. כמו כן, ישנם פרויקטים הנדסיים מורכבים כמו בניית מפעלים, תשתיות וכו׳, שאף הם דורשים פיקוח בנייה הנדסי על מנת לעמוד בתקני הבטיחות, בזמנים וכפי שאמרנו – למנוע טעויות בנייה וליקויים.

    לייעוץ ומידע נוסף על שירותי פיקוח בנייה, פנו אלינו עוד היום ותיהנו משירות מקצועי ואמין הנשען על ניסיון של מעל שלושה עשורים בתחום.

    לתת לנו לעבוד בשבילך

    מי שרואים את שוק הנדלן הישראלי ומבינים את המגמה של השנים האחרונות, פשוט לא יכול לתת לעצמו להישאר מחוץ למירוץ. הרי המשוואה די פשוטה, מי שרוצה להצליח בגדול, פשוט חייב לקחת חלק ולהיכנס לעובי הקורה. השעה בנדלן היא ממש לא רק השקעה כספית והנאה מהתשואה המובטחת, אלא, האנשים המצליחים באמת הם מי שהשכילו לגייס את אנשי המקצוע המתאימים לטובת הפרויקט. במאמר הבא נדבר קצת על פיקוח בניה. מה התפקיד כולל ומדוע הוא כל כך חשוב. קדימה, כעת נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת.

    איך נראה אתר בניה הלכה למעשה

    אז באמת, היזם הוא זה שמגיע עם הרעיון. זה יכול להיות מי שרוצה להתנסות ולנחול הצלחה בתחום של התחדשות עירונית וזה יכול להיות מי שמעוניין לגרוף תשואה כתוצאה מפרויקט בניה בתחומים אחרים. כך או אחרת, אחרי שקיבלתם את האישורים הדרושים, עכשיו מגיע המבחן האמיתי, היציאה אל השטח. פיקוח בניה זו מלאכה המאפשרת לבעל מקצוע להיות החוליה המקשרת בין כל הגורמים בשטח הבניה. בין הספקים, למשל מי שבאים עם מנוף ההרמה או עם חומרי הגלם הדרושים, בין העובדים, בין הקבלן והיזם, כאמור, בין כולם. כמובן, החוק הישראלי גם הוא מצביע על כך שכל אתר בניה חייב להיות מלווה כל הזמן בפיקוח בניה של בעל מקצוע המוסמך לעסוק בנושא.

    אפשר רק להניח כמה העבודה של מפקח מקצועי היא מורכבת. זה מתחיל בניהול פשוט של העבודה בכל יום, דיווח על תקלות ושינויים בלוח הזמנים במידת הצורך וכן הלאה. לא מדובר על עבודה קלה אבל בהחלט, מי שיודעים לבצע אותה מצליחים ללכת בין הטיפות ולהפוך את החלום שלכם למציאות.

    למה כדאי לכם לבחור בנו

    חברת 'נעם סוריא בע"מ', היא חברה מקצועית המחזיקה במהנדסים ומפקחי בניה מהמעלה הראשונה. אנחנו מציעים לכם בין היתר:

    • מחירים משתלמים במיוחד
    • שירות מקצועי של בעלי ניסיון בתחום
    • זמינות מסביב לשעון
    • בקיאות בנוגע להתחדשות עירונית וכיוצא באלו.

    אנחנו שמחים בכל פעם מחדש, לקחת את החלום של היזם ופשוט, לעזור לו לקרום עור וגידים. אתם לא צריכים לספר לנו עד כמה יוזמות בתחום הנדלן נתקלות בקשיים בישראל. אנחנו מודעים היטב לקשיים מול הבירוקרטיה הישראלית ולאתגרים הלא פשוטים של מי שמנסים פשוט, להפוך את המדינה הזו למקום טוב יותר. אבל אנחנו מבטיחים להיות שם לצידכם עם כל הכלים העומדים לרשותינו.

    ניהול ופיקוח בניה

    ניהול ופיקוח בניה דורשים מגוון רחב של מיומנויות ומומחיות בתחומים שונים בענף הבניה. מנהל פרויקט בנייה אחראי לפיקוח על כל ההיבטים של פרויקט בנייה, מתכנון ועיצוב ועד הבנייה עצמה והשלמת הפרויקט. הוא עובד בשיתוף פעולה הדוק עם אדריכלים ומהנדסים, ומתאם עם קבלנים, קבלני משנה וספקים על מנת להבטיח שהעבודה מושלמת במסגרת לוח הזמנים שנקבע, ועל הצד הטוב ביותר. מנהל פרויקט הבנייה אחראי גם לוודא שפרויקט הבנייה עומד בכל תקנות הבטיחות ותקנות האיכות. הוא מבצע בדיקות שוטפות של אתר הבנייה על מנת לוודא שהעבודה מתבצעת כראוי ובהתאם לתקנות המתאימות.

    משימות המתבצעות במסגרת ניהול ופיקוח על הבניה

    בדיקות ובקרת איכות הן היבט קריטי נוסף של ניהול ופיקוח על בניה, מפקח הבניה אחראי לוודא שכל העבודות באתר הבניה נעשות על פי התוכניות והמפרטים שנקבעו טרם התחלת הפרויקט. הוא עורך בדיקות באתר הבנייה על מנת לוודא שהעבודה נעשית בהתאם לתוכניות ומבצע בדיקות מקיפות לאיתור ליקויי בניה על מנת לאתר בעיות אפשריות מבעוד מועד, ולמנוע סיבוכים עתידיים שיכולים לסכן את דיירי הבית, ולגרום להפסדים כלכליים לקבלן ולבעלי הנכס. על מפקח הבניה לתעד את כל הממצאים והתצפיות מהבדיקות שהוא עורך במסגרת הפרויקט. הוא מבצע רישום של בעיות או ליקויים שיש לטפל בהם, כמו גם מבצע תיעוד של כל האזורים שבהם העבודה מתבצעת כהלכה.

    איכויות נוספות בהן מחזיק מפקח הבניה

    חלק מהעבודה הכרוכה במסגרת ניהול ופיקוח הבניה, הוא ניהול הפן האישי. מפקח הבניה חייב לתקשר באופן קבוע עם קבלנים ובעלי מקצוע אחרים על מנת להעיר את תשומת ליבם לתקלות ולהבטיח שכל הנושאים יטופלו בזמן. על מנת לקבל שירותי ניהול ופיקוח כדאי לפנות לגורם מקצועי אשר ביצע עבודות כאלו עבור לקוחות רבים באתרי בנייה רבים בעבר. חברת נעם סוריא הנדסה אזרחית בע"מ מתמחה בפיקוח בנייה בפרויקטים של פינוי בינוי תמ"א 38, בין אם מדובר בבתים פרטיים, מבני תעשייה ומסחר, וכן כל הקשור להנדסה אזרחית. המשרד ממוקם בפארק המדע ברחובות ונותן שירותי פיקוח ללקוחות בכל רחבי גוש דן, השרון והשפלה. החברה נותנת גם שירותיי תכנון וייעוץ בנושאים נוספים בתחום הבנייה כמו תכנון שלד, קונסטרוקציה, אינסטלציה, בנייה ירוקה ואיטום.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות